بعد أن أثارت بسمة بوسيل الجدل بخبر انفصالها عن زوجها تامر حسني، خرج الفنان عن صمته وأوضح من خلال منشور عبر خاصية الستوري في انستغرام حقيقة الأمر.

ووجه تامر رسالة عتب لزوجته بسمة بسبب انجرارها وراء الشائعات والقيل والقال عبر مواقع التواصل الاجتماعي وكتب قائلاً: "بسمة حبيبتي، للأسف إنت ما فكرتيش كويس وسلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي أنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها".

وعبر تامر عن استغرابه بسبب وصول الأمر بينه وبين زوجته إلى هذا الحد مؤكداً أنه لا يرضى بزعلها أبداً وقال: "إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك إنت حبيبتي وأم ولادي أنا ضهرك وسندك مهما حصل".

اقرأ أيضاً: تركي آل شيخ يكشف عن معاناته مع المرض ويؤكد: "أنا ممنوع من الأكل"!
 

وتمنى تامر أن تصبح قصتهما مثالاً يحتذى به لتوعية الكثير من الأشخاص حول مخاطر السوشيال ميديا التي تؤدي في كثير من الأحيان لخراب البيوت، وكتب: "بس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير، ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا طب حتى يكلمه الأول إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفون أو في زيارة رحيمة ما بينهم ويا ريتها مشكلة أصلاً".

وأضاف: "ربنا جعل ما بينهم مودة ورحمة عشان كده للأسف انتي عارفة أن في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة إنك تسمعيهم مع إنك مكنتيش كده".

وفي نهاية منشوره وجه تامر الشكر لجميع الأشخاص الذين تدخلوا للصلح بينه وبين زوجته وأكد حبه لبسمة قائلاً: "متهورة بس بحبك".

يشار إلى أن بسمة بوسيل كانت قد فجرت مفاجأة مدوية معلنةً انفصالها عن زوجها في منشور لها على خاصية الستوري في انستغرام حذفته بعد دقائق قليلة من نشره وقالت فيه: "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات، يا ريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور.. أحب أعرفكوا إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، يا ريت تحترموا مشاعر كل واحد فينا وتبطلوا على الأقل تبعتولي أي حاجة... بالتوفيق للجميع".

اقرأ أيضاً: مايا دياب الأولى وتسبق جميع زملائها