حرص النجم المصري تامر حسني على مشاركة متابعيه عبر انستغرام والذين يبلغ عددهم أكثر من 19 مليون متابع، أحدث صوره التي التقطت له خلال إحيائه بعض الحفلات والأفراح، وظهر تامر حسني بصور لوحده متألقاً ببدلات رسمية طغى عليها اللونان الأسود والرمادي، وصور أخرى ظهر فيها مع الحاضرين الذين تفاعلوا معه كما هو واضح في اللقطات التي نشرها.

وأرفق النجم المصري الصور الجديدة بتعليق قائلاً: "مساء الهنا، صور من بعض الأفراح عقبالكم جميعاً بس تخلصوا الدراسة على خير إن شاء الله".


وكان تامر حسني قد نشر الفترة الماضية صورة له وهو يفاجئ طلاب الموسيقى، وعلق قائلاً: "يا نهار الشوق على أجمل ناس الصورة دي من تصوير إعلان جديد ليا بس تعنيلي كتير أوي، عشان كدا حبيت أكلمكم عليها وبعد ما أخلص كلام هتتأكدوا إنها تعنيلكم إنتوا كمان ،،،. هحاول أختصر. من سنين كنت مكان الأطفال الجميله دول بدرس الموسيقى هنا في الكونسير ڤاتوار و لما كان يدخل علينا فنان مشهور كنا بنفرح أوي وبيبقى عندنا حالة ذهول وكنت بقول يا رب في يوم من الأيام أكبر وأنجح و أدخل نفس الدخله دي وأنا فنان مشهور وأشوف نفس النظرة الجميلة دي في عيون التلاميذ والأساتذة.. الحقيقة إني لما دخلت عليهم شفت نظرة أكبر بمليون مرة من اللي حلمت بيها، نظرة حب وبكاء ومثل أعلى وأٔسئله كتير منهم عن مشواري وفضلت يوم كامل أثناء التصوير بحكيلهم وبشجعهم، واتمشينا في كل مكان داخل المعهد اللي درست فيه ولعبت فيه، هقول حاجة وكل واحد يقيسها على مجاله،،، أكتر حد فيكوا هيحب النظرة والمعنى اللي في الصورة وهيتمناه وهيتعب له، هو أول واحد هيوصله ️بس كدا .. نهاركم جميل زيكم".

 

كما أكد تامر حسني في مقابلة مع إذاعة (نجوم إف إم) المصرية، أنه يكون سعيداً أكثر باقتداء الشباب به وإيمانهم به وتقليدهم له في طموحه ومحاربته وتصميمه، رغم الإحباطات واليأس الذي واجهه، منوهاً بأن هذا ما يسعده أكثر ممن يقلدون شكله أو ملابسه.

 

إقرأ أيضاً: راغب علامة: أغنيتي الجديدة عن "الخيانة" وزوجتي أنقذتني من معجبة